Informace

Hadex, spol. s r.o.

IČO: 13643983, DIČ: CZ13643983 vedená u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 221

Bankovní informace

Česká Republika: ČSOB Ostrava č.ú.: 9491803/0300 Slovensko: ČSOB Čadca č.ú.: 4001394492/7500

Obchodní podmínky

viz Obchodní podmínky

Upozornění:

Veškeré akční a doprodejové ceny platí pouze pro zásilkovou službu a maloobchodní prodejnu v sídle firmy.
V naší prodejně na Francouzské ulici v Ostravě je však možno dohodnout osobní odběr zboží objednaného přes internetový obchod. Tento požadavek je nutno uvést zřetelně v objednávce. Zboží bude na prodejny převedeno a poté budete e-mailem informováni o možnosti odběru (1–2 dny).

Velkoobchod a zásilková služba:

Zboží je možné objednávat telefonicky v pracovní dny od 7:00 do 16:00 hod. Objednávat lze také písemně, e-mailem nebo faxem.

Nakupovat osobně je možné ve velkoskladě v sídle firmy od 7:30 do 16:00 hod. (Předem objednané zboží lze vyzvednout již od 7:00).

Zboží Vám zašleme na dobírku, nebo po dohodě; stálým zákazníkům i na fakturu. Doba vyskladnění objednávky je u velkoobchodu zpravidla 1 pracovní den, v zásilkové službě do 3 pracovních dnů.

Přepravné:

Pro zásilky s cenou od 2000.- Kč bez DPH je doprava ZDARMA.
Pokud se však jedná o zboží křehké, objemné, akční a doprodejové, ceny za dopravu nebo poštovné se dohodnou individuálně.

V ostatních případech poštovné účtujeme dle skutečných nákladů. Přepravu zajišťuje Česká pošta a to službou BALÍK DO RUKY nebo BALÍK NA POŠTU. Cena poštovného včetně DPH za dobírku je v současné době 114,– Kč. Dále si můžete pro přepravu zvolit společnost PPL nebo osobní odběr v síti GEIS POINT – více v záložce Výdejní místa.

Cena přepravného se může měnit podle platných cen dopravců. Balíky expedujeme do 30 kg, daňové doklady vystavujeme všem zákazníkům.

Pokud po rozbalení zásilky zjistíte zboží poškozené přepravou, je nutné ho reklamovat do 24 hodin od dodání na poště (u dopravce). Na pozdější reklamace pošta ani dopravci neberou zřetel.

Další informace:

Dovolujeme si upozornit, že objednávky, u kterých nebyly dodány některé položky z důvodu jejich momentálního vyprodání, nemůžeme dále evidovat.

Upozorňujeme, že obrázky v katalogu jsou pouze informativní.

Maloobchodní prodejna v sídle firmy:

Zboží je také možné zakoupit přímo v naší maloobchodní prodejně v sídle firmy, kde si můžete vybrat elektronické komponenty v širším sortimentu, než je uveden v katalogu. Pracovní doba je od 8:00 do 16:00 v pracovní dny.

Maloobchodní prodejny Francouzská:

Zboží můžete zakoupit přímo v naší maloobchodní prodejně na ulici Francouzská 55 v Ostravě-Porubě, kde si také můžete vybrat elektronické komponenty v mnohem širším sortimentu, než je uveden v katalogu – cca 6.000 položek.

Otevírací doba je v pracovní dny od 9:00 do 17:00 v prodejně na Francouzské ulici. V prodejně poskytujeme množstevní slevy, které mohou být jiné než ve velkoobchodním skladu vzhledem k jiné struktuře dodavatelů. Zboží prodávané na prodejnách můžeme zaslat i na dobírku, doporučujeme si ověřit aktuální ceny. Maloobchodní prodejny jsou oficiálním distributorem firmy ENIKA Nová Paka.

Ceny zboží:

V katalogu jsou uváděny ceny MC – včetně DPH a ceny VC – bez DPH.

Jsou vždy uváděny v příslušných cenových hladinách za odebrané množství. Pokud je uvedena jen jedna cena, je to cena MC včetně DPH. Na vybrané zboží poskytujeme slevy do 10% z všech příslušných cenových hladin uvedených v katalogu při větších odběrech. Podmínky pro poskytnutí uvedených slev Vám na požádání zašleme

Pro obchodníky, kteří odebírají větší množství zboží za určité časové období, platí zvláštní dealerský ceník s nejnižšími cenami v cenách bez DPH. Všechny podrobnosti je možno dohodnout s pracovníky obchodního oddělení na tel.: 596136917, kl.21.

Obaly:

Propojovací kabely a prodlužovací přívody jsou standardně baleny v PE sáčcích s kartonovým přebalem. Ostatní výrobky mají buď vlastní kartónový obal, nebo jsou hromadně umístěny v PE sáčcích s patřičným označením. Všechny, i ty nejmenší součástky Vám můžeme za příplatek opatřit blistrovým obalem na vlastním blistrovacím stroji. Každý obal bude opatřen normalizovaným otvorem pro zavěšení na stojan. Každá prodávaná položka má přidělený čárový kód, u nejprodávanějších položek je čárový kód standardně vytištěn na obalu. Uvádějte, prosím, v objednávce, zda vyžadujete tisk čárových kódů.

Objednávky ze Slovenska:

Informace pro naše zákazníky ze Slovenska.

Nyní se zboží objednává a informace poskytují přímo v našem velkoskladu v Ostravě-Přívoze buď telefonicky na číslech: +420 596 136 9­17 nebo +420 596 136 918 , faxem na čísle: +420 596 136 9­19 nebo elektronickou poštou na adrese objednavky@hadex.cz.

Zásilka bude fakturována v Euro aktuálním devizovým kurzem stanoveným ČNB v den zdanitelného plnění.

Doprava je zajištěna každý pracovní den firmou GEIS. Cena dopravy v EUR se odvozuje z fakturované částky:

  • do 69 EUR.......­.............­.......200 CZK x platný kurz + 21% DPH
  • od 70 EUR do 169 EUR......­..150 CZK x platný kurz + 21% DPH
  • od 170 EUR......­.............­......zdarma

Plátci daně jsou povinni nás o této skutečnosti informovat a sdělit nám své DRČ. Pokud nám DRČ nebude sděleno, cena zboží se navýší o DPH v sazbě platné v ČR. Dodací adresa pro plátce DPH musí být totožná se sídlem firmy. Pokud je požadováno dodání na jinou adresu, musí odpovídat název firmy. Faktury je nutno hradit v EUR na náš účet č. 4001394492/7500 u ČSOB, pobočka Čadca.

Nevyžádané zásilky a reklamace lze zasílat na adresu Hadex, s.r.o., Kosmova 11, Ostrava 702 00, ČR.

Záruční doba:

Záruční lhůta je stanovena v souladu s obchodním a občanským zákoníkem, pokud není uvedeno, nebo sjednáno smluvními stranami jinak. Při uplatňování reklamace je nezbytné, aby kupující předložil doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Oznámení o reklamaci je kupující povinen učinit písemně. Prodávající neuznává záruku za vady vzniklé nekvalifikovanou obsluhou, neodborným zácházením a použitím,nebo instalací, jenž jsou v rozporu s pokyny výrobce. Záruka se rovněž nevztahuje na škody v důsledku živelných katastrof, násilného poškození, povětrnostních vlivů a v případech neoprávněného zásahu. Reklamované zboží musí být dodáno v originálním nepoškozeném obalu s veškerou dokumentací poskytnutou kupujícímu při dodání zboží. Reklamace bude vyřízena do třiceti dnů od jejího uplatnění u prodávájícího.

Upozornění:

Obrázky na našich stránkách mají pouze informativní charakter.